Artikel archief

CONCERT Familie DE VIS 3

01-05-2017 14:41
Het is de derde en laatste keer dat wij deze 'familie' uit de kast halen. Wij doen dit met zijn drieën: de harmonie, theater Barbara en het Aalsters Volkstheater. De theatrale actie wordt live begeleid door de harmonie. Voor het eerst zijn er ook dansers, onder leiding van choreagrafe Marleen...

Welkom op ons eetfestijn t.g.v. Sint-Antoniuskermis!

10-01-2017 19:05

Winterconcert

12-11-2016 17:59
Welkom op het winterconcert van onze Harmonie! U kan genieten van Muziek die zowel de winter- als de kerstsfeer weerspiegelt en we blikken ook al vooruit naar Oud en Nieuw!

Herdersem Kermis - Concert en eetfestijn

29-08-2016 20:53

CONCERT INTO FOLK

05-04-2016 12:39
Van harte welkom op ons lenteconcert 'INTO FOLK'. Samen met   ROOTS (www.roots-music.be) nemen wij u mee op een intercontinentale reis doorheen de volksmuziek! Tot dan! vvk 10 euro - kassa 12 euro

Eetfestijn

12-01-2016 16:03

Gelukkig Nieuwjaar!

27-12-2015 12:26
7 noten slechts ... moet je mixen met 't juiste ritme en magie. Als je 't goed doet, dan ontstaat er een betoverende melodie. Een melodie om naar te luisteren, zélf te zingen of te spelen. Op je eentje heel alleen, saam met enkelen of met velen. Muziek doet een mens ontspannen, geeft hem vleugels,...

Korpsdag Brandweer Aalst

05-12-2015 15:30
Zaterdag 5 december om 15 u 30: Korpsdag Brandweer. Optocht van op het Vredeplein, via Nieuwstraat, Grote Markt naar binnenkoer Stadhuis.

Inloggen op deze pagina

21-07-2015 14:01
Als u tot hier bent geraakt is uw email correct in onze registers. Elke gebruiker van de Harmonie heeft een login op deze pagina. Evenals het paswoord is dit het emailadres. Binnenkort publiceren we hier ook de partituren van de stukken (in pdf) die in de farde moeten zitten. Op die manier kan je...

De nieuwe drieling heet 'Majestic'